Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kok zoekt werk

  • ep

    Sous chef met ervaring en volledige opleiding zoekt werk als zelfstandig werkende kok/sous chef evt als chef

    In nederland of elders in europa of daarbuiten

    verdere info opvraagbaar

  • Jorg Altenburg

    Beste Ep,

    kan je mij je gegevens sturen naar Jorg@mepmail.com. Dit indien je zou willen werken op Curacao. Ik heb een resort dat zowel per direct een sous chef als een chefkok zoekt. De kwaliteit van de keuken is hoog, woning kan geregeld worden en salaris is voor Curacaose standards goed. Toevallig vertrek ik vandaag naar Nederland voor 10 dagen. Indien je met mij in contact wil komen voor info, bel 06-51500757.

    Mocht je toch in Nederland willen blijven werken, dan zou ik je aanraden bij Cuise BV in te schrijven. je kan ze via Jochem@cuise.nl bereiken.

    Groet

    Jorg

  • Stefan Maurix

    Hallo Ep ik zoek een souschef voor een restaurant in Boxtel en wil je graag uitnodigen voor een gesprek en vraag je dan ook om te reageren.

    Groet Stefan

  • patrick

    indien je nog steeds werk zoekt mag je altijd contact opnemen

    werken in een familie hotel met het beste uitzicht van de nederlandse kust

    met vriendelijke groeten Patrick

  • Ferdinand

    Beste Ep,

    Wij, Delftse Studenten Societeit Phoenix, zijn op zoek naar een chef. Heb je interesse om bij een van de grotere Horeca ondernemingen van Delft de keuken volledig te gaan runnen? Laat mij dit dan weten, door even een mailtje te sturen.

    Groeten Ferdinand

  • Hoeppe

    Beste Ep,

    Vraag me af of je nog zoekende bent. Zo ja dan ontvang ik graag je cv wanneer je interesse hebt in een baan als chef in een nieuw gestart (lounge) restaurant in een kleine stad onder de rook van Den Bosch. Vele mogelijkheden, eigen verantwoordelijkheid, inbreng, creatieviteit enz. enz

    Graag een reactie terug,

  • Anke

    Zoek je nog een baan als kok?

    Stuur je cv naar koksnodig@gmail.com

  • jeroen v beers

    ben je geintreseerd in een leuke seizoensbaan in een luxe golf restaurant in den dolder

    dan hoor ik graag van je

    mail je cv naar jeroenvanbeers2009@hotmail.com

    groeten jeroen