Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gedreven kok bied zoekt nieuwe uitdaging

  • Stefan Schenk

    Hallo werkgevers.

    Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik heb ruime ervaring in restaurant, grand cafe, hotels en wellness centa.

    Ik zoek een nieuwe uitdaging en het liefst in het buitenland. koken en reizen zijn mijn twee grootste passies.

    Ik ben gedreven, leergierig, goed met mensen en nog beter met eten!

    CV verkrijgbaar op aanvraag via Stefan.schenk@live.nl

    mvg Stefan Schenk

  • Stefan Schenk

    Ps. Ik ben sous (chef) kok niveau, uiteraard ook beschikbaar voor chef de partie of zelfstandig werkend kok functies.

  • Jorg Altenburg

    Beste Stefan,

    Heb je al eens gedacht aan het eiland Curacao? Ik ben op zoek naar een sous chef, die op termijn chef wil worden van een van de populairste restaurants van Willemstad. De eigenaar heeft ook een tweede uitgaansgelegenheid en gaat er per 2011 nog een openen, waarbij de huidige chef door gaat naar het nieuwe restaurant. Het salaris is marktconform en wordt aan jouw kennis en kunde aangepast. Daarnaast deel je ook mee in de tip.

    Indien je interesse hebt, kan je mij je CV doorsturen naar Jorg@mepmail.com. De bemiddeling zal verlopen via Mise en place, waarbij we je ook zullen helpen met vergunningen, woonruimte en evt andere zaken die van belang zijn.

    Met gastvrije groet,

    jorg Altenburg

  • Roberto

    Beste Stefan,

    Ik kwam je berichtje tegen en vraag me af of je die uitdaging al gevonden hebt?

    Ik ben opzoek naar een aankomend chefkok die voor mij een nieuw gestart lounge restaurant in Zaltbommel wil en kan runnen.

    Binnen de formule is er veel ruimte voor eigen inbreng, groei, verantwoordelijkheid en toekomst!

    Heb je interesse dan verneem ik dat gaarne.

    Roberto

    Jeszebels Zaltbommel