Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kookworkshops geven???

  • Sharon

    Wil je graag kookworkshops geven, op wat voor gebied dan ook? Dat kan bij ons, alles op het gebied van koken (&meer) is mogelijk!

    Onze kookstudio opent begin April haar deuren in Anna Paulowna (NH). Je kunt zowel onze studio huren en dus voor je eigen groepen zorgen of wij zorgen voor de groepen en je wordt betaald voor de workshop.

    Heb je zin; we horen het graag!

    groet,

    Hoe Maakt U Het.nu

  • Tim

    Hey,

    Wat is jullie website??? of hebben jullie die niet?

    Groet

  • rick

    beste sharon!

    Mijn naam is rick roefs.

    35 jaar jong (of oud) en ben op het moment werkzaam als sous chef voor een bilderberg vestiging.

    Het geven van workshops lijkt me erg leuk omdat ik graag met mensen om me heen werk, (in het verleden en heden ook vaker gedaan.)

    Mijn sterke kanten zijn creativiteit en flexibiliteit.

    op het moment ben ik ongeveer 20 jaar werkzaam in de keuken en op verschillende niveaus.

    op deze manier zou ik wat vrije tijd willen opvullen.

    heel graag hoor ik van u en kunnen we ons gesprek dan verder voortzetten,.

    groet: rick roefs

    0657568226.

  • saira

    Hoi ik ben saira vanuit arnhem en wil graag wat informatie over kookworkshops geven…hoe werkt het precies en waar zitten jullie?

  • margarerha

    hallo zie nergens een website of info waar je eventueel recht kan graag meer info

    zou wel handig zijn voor de zeer geïnteresseerde zoals ik dus

    ben kok en wil heel graag meer info

    hoop dat u mij die alsnog zou kunnen bieden

    er staat hier n.l. absoluut niet …..waar men terecht kan

  • Dions

    Hallo mevrouw,

    Ik zou graag kookcursussen/workshops willen geven.

    Het gaat om surinaamse kooklessen.

    Is het mogelijk om het bij u te geven. Hoor graag u reactie

    mvg

    Dions

  • Brigitte

    Beste Sharon,

    Gaarne zou ik cullinaire kookworkshops willen geven, ik heb al 28 jaar ervaring in het geven van kookworkshops voor kleine en grote groepen, door heel Nederland,op verschillende vlakken, banqueting en Surinaamse Party catering.

    Gaarne verneem ik van u een bericht,zodat ik u wat meer info kan versturen.

    In afwachting van uw bericht,

    Met vriendelijke groet,

    Brigitte.