Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

RTL zoekt talentvolle ex-koks!

  • IDTV en RTL

    NIEUW TV-PROGRAMMA ZOEKT VROUWEN MET AMBITIE

    IDTV en RTL Nederland zijn per direct op zoek naar zelfverzekerde, talentvolle vrouwen (30 - 40 jaar) van wie het leven de afgelopen jaren voornamelijk in het teken stond van hun gezin.

    Was je professioneel werkzaam als (chef)kok/sous-chef en had je het helemaal naar je zin?

    En heb jij die baan opgegeven om fulltime voor je kinderen te zorgen?

    Ben je blij met je huidige leven als mama, maar ben je óók nieuwsgierig naar hoe het nu is in je oude vak? En wil jij laten zien dat jij ‘het’ nog in je hebt?

    Laat het ons dan nu weten, ook als je iemand in je omgeving hebt die je helemaal in dit plaatje herkent!

    Wie weet krijg jij binnenkort de kans om een week lang een grote uitdaging aan te gaan in je oude vakgebied…

    Mail ons op redactie@idtv.nl, ook als je iemand in je omgeving hebt die je helemaal in dit plaatje herkent!

    Vermeld in elk geval je naam, telefoonnummer, leeftijd, je voormalige (en wellicht huidige parttime) beroep, burgerlijke staat en hoeveel kinderen je hebt. Vertel ook even waarom je ons mailt.

  • wendy weber

    Hallo RTL,

    Ik ben Wendy Weber ben 40 jaar woonachtig in Brabant. Heb 3 kinderen van 14,15 en17. Op 11-11-11 ga ik trouwen en ben voor de kinderen in een supermarkt op de vers afdeling gaan werken als leidinggevende. Terwijl mijn hart en ziel in het restaurant en horeca werk ligt. Ik heb namelijk ongeveer 20 jaar in de keuken gestaan in diverse landen(nederland luxemburg en portugal) waar ik ook de hotelschool en koks opleiding heb gevolgd. Ik zag jullie oproep staan en was eigelijk wel heel erg nieuwschierig wat het was?

    vriendelijke groet Wendy Weber

    0614445923