Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Duizendpoot met gevoel voor koken gezocht

  • Martien van Rijn

    Voor het komende seizoen zoeken wij een enthousiaste man of vrouw die ons team wil komen versterken in de keuken. Heb jij affiniteit met watersport en vind je het leuk om in een jong team te werken, heb je enige ervaring met het koken voor groepen en ben je fulltime beschikbaar van mei tot en met oktober? Neem dan contact met ons op of neem een kijkje op onze website www.dekaag.nl

    De Kaag watersport Academy is gelegen op Kaag eiland. Een eiland midden in de Randstad. Wij ontvangen circa 1000 tot 1500 gasten per jaar.

    De werkzaamheden bestaan uit; Rooster maken/planning personeel, bestellingen/inkoop voor zowel keuken als huishouding, koken voor groepen tot circa 100 man.

    Bellen kan natuurlijk ook 0252-544333

  • berry

    Hallo mijn naam is Berry van Empelen.

    ik zag dat jullie nog een kok zochten ?

    ik ben namelijk freelance kok

    In allerlei situaties kunnen freelance koks een uitkomst voor u bieden. Denkt u bijvoorbeeld eens aan tijdelijk drukke periode. Tijdens deze piekdrukte is de inzet van een freelance kok altijd snel te realiseren en bovendien is het risicoloos. Zonder risico, omdat Berry in het bezit is van een verklaring arbeidsrelatie (VAR). Dus voor u als opdrachtgever geen werkgeverslasten zoals loonbelasting,verzekeringen enz.. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan vervanging bij ziekte, invulling tijdens vakantieperiode of als overbrugging in een vacature..

    Le berry Cuisine is inzetbaar in horecakeukens, partycatering, bedrijfscatering,instellingskeukens en op locatie.

    Met vriendelijke groet,

    berry van empelen