Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Koken in de Italiaanse bergen?

  • Karen Wanders

    Wij hebben sinds december 2010 een hotel in de Italiaanse Dolomieten en zijn voor deze zomer nog op zoek naar iemand om ons te helpen in de keuken. We hebben een vast menu voor de gasten, dus een makkelijke opstap en leer-ervaring in een professionele keuken.

    Dit houdt qua werkzaamheden o.a. in: De mise-en-place, het voorbereiden van het diner en natuurlijk de bereiding op het moment zelf. Ook de afwas tussendoor van potten, pannen etc. hoort tot de werkzaamheden. Er is ruimte om eigen gerechten te introduceren en in rustige periodes ook af en toe zelfstandig de keuken te draaien.

    Molveno is een typisch klein Italiaans dorpje in de bergen waar je in je vrije tijd vooral kan vermaken met allerlei sporten. Het is daarom erg belangrijk dat je sportief bent aangelegd en je zodoende dus buiten de werkzaamheden ook goed kan vermaken. De uren zullen bijna altijd ‘s Morgens en ’s Avonds zijn, zodat je overdag kan fietsen (wielrennen of MTB-en), wandelen, klimmen, surfen of iets dergelijks.

    Ben je beschikbaar van Mei tot September of een periode hier tussenin en mocht je interesse hebben, neem gerust een kijkje op onze website www.hotellory.com of mail ons je C.V. met foto voor meer informatie.

    info@hotellory.com

    Met vriendelijke groeten, Maurice en Karen

    Beloning vakantiewerk:

    Naast kost en inwoning krijg je ook een vast maandloon en uiteraard je fooien. Per week krijg je 1 vrije dag.

  • Chanan weijel

    Geachte Maurice en Karen ,

    Ik ben een freelance kok met veel ervaring in de horeca ben 36 jaar en dol op Italië .

    Ik ben de 1 volle maand beschikbaar vanaf 12 juli tot met 12 augustus misschien dat u hier iets aan heeft.

    Voor meer informatie kan u kijken op mijn website www.callme2cook.nl o mij altijd een mail sturen.

    Hoop snel iets van u tehoren,

    Vriendelijke groet,

    Chanan weijel