Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mise en place Curacao zoekt koks!

  • Johan

    Mise en Place Horeca Project Buro heeft per januari 2009 nu ook een vestiging op Curacao, Nederlandse Antillen. Wij zoeken continu keukenmedewerkers en (sous-)chefs. Denk je aan een verandering in je werkende leven en denk je dat in het Caribisch gebied te vinden, neem dan contact met ons op.

    Mise en Place kan een goede job voor je vinden en je daarnaast helpen met vergunningen, woonruimte en andere wetenswaardigheden die je nodig hebt om op een prettige manier te verhuizen naar Curacao. Ook een tijdelijke periode als een (half) jaar behoort tot de mogelijkheden.

    Neem contact met ons op via curacao@mepmail.com of kijk op onze website www.miseenplace.an.

  • Marco Muis

    Geachte heer / mevrouw,

    Mijn naam is Marco Muis, ik ben 32 jaar en een zeer gedreven free-lance kok. Ik heb een ruime ervaring en kan in elke willekeurige functioneren in alle functie's die in een keuken thuis horen. Ik ben geintresseerd voor een tijdelijke plaatsing op Curacao. Bij intresse stuur ik u graag mijn CV toe, tevens in het Engels te verkrijgen.

    Vriendelijke groet,

    Marco Muis

  • Zambesi

    Goedenmiddag,

    Wij zijn een restaurant en op zoek naar een leerling kok of iemand die net is afgestudeerd, nu is mij niet helemaal duidelijk of jullie bemiddelen voor restaurants of zelf iemand zoeken.

    Wat zijn de kosten eventueel als jullie iemand vinden en wat als jullie niemand vinden, graag ontvang ik informatie hierover als jullie dit hebben en misschien dat jullie mij anders een ander adres kunnen doorgeven waar ik naar toe kan mailen.

    Bij voorbaat hartelijk dank,

    Met vriendelijke groet,

    Marion Spruit

    marion0309@hotmail.com

    tel. 5144081