Beste Prikborders…

Op Corsica vlak bij Sainte Lucie de Porto Vecchio links van de weg naar Pinarello is een heel leuk en goed en betaalbaar restaurant A Strada. Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Ook staan er corsicaanse specialiteiten op de kaart.

Voor het komende seizoen zoekt de eigenaresse, Patricia, een goede kok. Op Corsica is deze kok eigenlijk niet te vinden. Voor slaapplaats/onderkomen kan worden gezorgd. Het team van keuken en bediening is heel goed en hecht. Normaal staat Patricia zelf in de keuken, maar door een gebroken arm en veel ziekte deze winter gaat dit het komende seizoen voor haar niet lukken.

De aanstelling kan voor het aankomende seizoen (mei-september) zijn, maar kan ook voor een veel langere periode zijn. Alles in goed overleg.

Wij kennen Patricia al heel lang als goede vriendin. Het is een leuke en lieve vrouw.

Heb je interesse?….mail mij dan even. Ik ben nu op Corsica en ik kan met haar overleggen. Als je mij een vast nummer geeft waarop ik je kan bellen, dan zal ik je deze week nog bellen. Of gewoon even mailen.

Rempt van der Donk